click click click

Wednesday, June 15, 2011

random talking

hari ini perasaan untuk blog membuak2. oh yes, yes. alhamdulillah hari ni macam hari makan sedunia. aku yg kononnya mahu diet tapi makan nasi lemak ayam goreng kau. alhamdulillah. huhu..mungkin aku patut tiru orang buat detox diet tu.

oleh sebab tak ada perkara yang kusut, jadi dalam beberapa hari ni ak telah mengusutkan kepala aku dengan berfikir nak beli iphone ke nak beli blackberry? tolong lah weh. aku konfius. walhal bukan nak beli esok pun. aku baru je plan (tapi memandangakan aku ni spontaneous tahap tak fikir panjang kuasa lapan, kan amizah?) jadi mungkin jugak dalam masa terdekat. tp kalau excitement aku tu tak membuak2 mungkin jugak tahun depan pun belum tentu. i'm wired like that (favourite ayat masa kini).



economics susah dowhhhhhh. aku tak taw cemana aku nak survive :( dengan ada test untuk uji tahap kefahaman kita semua2 tu, mungkin aku patut consider lecturer jurusan economics mana2 universiti tempatan utk dijadikan calon suami. hoho..goodbye handsome and gorgeous pilots.

tapi bak kata aan, where there's a will, there's a way. so holding onto that, i'm trying to make it through. apa yang Allah kasik tu perlulah disyukuri. ye tak?terima kasih Ya Allah.

"i like it when its difficult and hard in what i do" memanglah tak relevan dalam vocab hidup ak sekarang. i wonder where's the old me. that girl grows up lah, syazana. only that the new version is not that strong and excited and fun. (and with acnes on her face). thank you heartbreak, thank you very much. :)) at least, after going through that, i know i actually have some other emotions besides being excited and strong. ecewahh.

aku pandang sepi je Jeffrey Archer nih. errr buku Jeffrey Archer. huuuuuuuu...asal lah kudrat untuk membaca tak ada nih?

good night ler kengkawan :)